Friday, August 31, 2007

Friday Pole

Well, I have nothing to show today really--I'm out of ideas at the moment, and have lots of things to get done for my Dad's birthday 'shindig' tonight. Therefore, today's Full Frontal Friday is canceled. I could use the time anyway to think up more inventive ideas for FFF, so if you have any suggestions, feel free to pass them along.

In keeping with my slightly debaucherous Fridays, however, I'll share with you a bit of pole dancing. Hope you enjoy!!

9 comments:

Jay said...

HA! That's a pretty talented pole dancer. It wasn't you was it? ;-)

Was that at the county fair? haha

FOUR DINNERS said...

You should not be asking me about what you should show for FFF. I am definitely not the one to ask. (Let's just say my hand is shaking as I write!)

AJ's Bedtime Story Show is now up and running on http://drunkpunk.podbean.com

x

Anna said...

I am probably the last person to ask regarding FFF. *lol* I was kind of scared as to what I might see on the video but when I finally clicked on it... Kaput! Internet screws on me. *lol* Happy planning on your dad's shindig! ;)

Nothingman said...

YOOOHOOO!!!

that is funny! heck if i had been there i'd have died laughing!
i'm just gonna roll on the floor now
ha ha ha ha

superb! :D

And yeah, LOVE the new layout! totally atmospheric!

N

awaiting said...

Heehee, no ideas here! But I am sure the guys can think of a few!

Happy Labor Day!

captain corky said...

LOL! That's gotta hurt.

JINKS said...

"Hey baby! don't quit your day job.....unless its with the fire department."

Aunt Jackie said...

No Jay, this particular one was not me, but keep on the look-out, you just never know!! If I do that, I would not fall on my head... :D

Dinners, you rascal! Already had a chance to tell you how much I enjoyed and appreciated the story, it's great!

Anna, thanks! Dad's shindig went well... FFF is all in fun, I try to keep it decently clean. Hope you've not been offended.

Nothingman, Glad you enjoyed. We're definitely laughing at her, not with her...haha!!! Nobody should be pole dancing unless they're certain, IMO. Glad you like the layout, I was hoping you would.

Awaiting, touche, I understand... hope yours was nice too!

Corky, yes, it is one we would rewind over and over if we had time. Ok, so I did watch the head bump several times... LMAO!

Jinks, My sentiments exactly!

honkeie2 said...

I bet that pole needs some lysol now